duminică, 21 noiembrie 2010

Workshop Decupaj - 16 noiembrie





A trecut ceva vreme si nu am mai postat nimic pe blog din cauza timpului care in ultima perioada nu e prieten cu mine si cu creativitatea mea...dar vreau sa vedeti si voi ce evenimente frumoase organizeaza cei de la Carturesti impreuna cu Asociatia Handmade Romania...am postat cateva poze de la ultimul eveniment...vor mai fi si altele si voi posta si va voi tine la curent....

P.S: Daca doriti sa participati la workshopuri minunate astept sa-mi lasati numele si numarul de telefon pe mail-ul meu, deoarece A.H.M.R organizeaza workshop-uri in fiecare sambata la sediul ei si puteti sa luati parte la bucatica noastra de creativitate...








2 comentarii:

  1. Buna,sunt Cris si vin de pe forumul Very scrap unde am gasit adresa ta de blog.Lucrarile tale sunt minunate si te invit cu drag sa ni te alaturi.Avem cateva provocari si concursuri si mi-ar face placere sa participi si tu!O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Vai da, ma iertati am uitat complet de forumul acela, probabil pentru ca nu prea m-am descurcat pe acolo. o sa-l vizitez curand si sper sa-mi fac timp si pentru concursuri...Va multumim pentru aprecieri. O zi buna si mult spor.

    RăspundețiȘtergere