marți, 9 noiembrie 2010

Lumeeee ,lumeeee se deschideeee!!!!!

Primul magazin Handmade din Constanta in care veti gasi obiecte unicat, extraordinar de frumoase, colorate si create cu atata drag de artisti. Veniti si descoperiti toate aceste minunatii, noi va asteptam cu drag in fiecare zi. Va vom obisnui numai cu obiecte unicat si cu ateliere de lucru pentru copii si adulti...va tin la curent cu programul si noutatile.

Va astept cu drag!

Adresa: Bd. Ferdinand nr. 30 (in statia de autobuz/ in locul fostului Atas (magazin de lustre) inca un reper si gata .... peste drum de parcul de la Primarie)

3 comentarii:

  1. bunaa!!! vreau si eu sa vin sa aduc niste gentute spre vanzare!ne-am intalnit la carturesti cand ati fost sa ne invatati sa construim cocori!cum procedez?t pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Ana!
    Te asteptam la magazin, ne gasesti acolo de dimineata pana pe la 18, vii te inscrii in Asociatia Handmade Romania si apoi expui in magazin. iti dam contractul, adeziunea, vezi conditiile si apoi spor la vanzare :).
    Te asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca sunt tot mai multi cei ce se implica in activitati handmade.Imi place mult ceea ce faci si as vrea sa imi spui care sunt conditiile ca sa poti expune intr-un astfel de magazin.Am un blog unde poti vedea ce lucrez.Astept raspunsul tau pe carmencune.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere