duminică, 28 februarie 2010

Targ handmade

In acest weekend am participat cu mare emotie la primul nostru targ handmade. Din start trebuie sa spun ca organizarea a fost foarte buna, chiar si promovarea a fost buna in comparatie cu alte targuri despre care am auzit. Organizatorii au fost prietenosi si tare interesati de ceea ce facem, participantii au fost toti foarte talentati, dedicati si creativi fiecare pe segmentul lui. Acest lucru m-a uimit, deoarece, fie ca erau bijuterii din margelute, lemn, lut, fimo, piele, sticla, nu am vazut doua modele la fel, doua standuri cu obiecte identice (ca in alte parti), aici vedeai cat de creativi pot fi oamenii. Mi-a placut mult lucrul asta, mi-a placut ca puteai imprumuta idei fara suparare, dar fiecare artist isi punea amprenta pe obiectul sau.
Noi am participat cu cateva kusudame, trandafiri origami, flori din hartie, cutii din hartie, martisoare, papercraft - animalute si masini, si in ultimul moment animalute din lut care s-au dovedit a avea mare succes. Suntem incantati pentru ca am participat, speram ca a doua oara sa fim mai pregatiti si poate mai cautati de iubitorii de origami si papercraft. Multumim organizatorilor pentru ca ne-au acceptat si asteptam cat mai multe comenzi :)in urma experientei noi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu